Piecas lietas Lauras labsajūtai.


Piecas lietas bez kurām nevarētu iedomāties savu ikdienas dzīvi.
Uz visām skaistuma lietām es esmu uz Jūs, tāpēc mans kosmētikas plauktiņš ir visai minimāls.
Šie produkti ir standarta bāze, ko es lietoju gan darba dienās, gan brīvdienās.

  • Vichy  anti-transpirant- dezodorants, ko atklāju tikai pirms gada. Esmu izmēģinājusi  parastos veikalā nopērkamos, dabiskos jeb eko un aptieku dezodorantus. Šis aptiekā nopērkamais  dezodorants radīja to patīkamo sajūtu,ko vienmēr esmu gaidījusi .

  • Panthenol forte-roku krēms, kas ir piemērots sausas ādas kopšanai. Bagātinats ar avakado eļļu un E vitamīnu. Šis roku krēms ir nonācis manā top 5, jo tas nesatur parabēnus un PEG, kas ir kaitīgs mūsu veselībai. Darba dienas beigās manas rokas ir sausas kā tuksnesis, lietojot šo krēmu jau pēc pāris minūtēm rokas atgūst savu mitrumu un maigumu.

  • Dzintars Lūpu balzāms ar tējas koka ekstraktu- vienīgais lūpu balzāms, kas mitrina manas lūpas. Esmu izmēģinājusi visdažādākos balzāmus, bet  tie uzreiz pēc uzklāšanas rada sajūtu, ka manas lūpas kļūst sausas. Šīs lūpukrāsas sastāvā ir alvejas ekstrakts, austrālijas tējas koka eļļa, lineļļa, kakao sviests, kokoseļļa, rīcineļļa, smiltsērkšķu eļļa, A un E vitamīns.

  • Cristiana sejas krēms- sejas krēms ,kas piemērots tieši manai ādai. Neitrāla smarža, viegli klājas un nepieciešams tikai mazliet krēma ,lai seju noklātu pilnībā. Šo krēmu man ir iespēja iegadāties pie manas burvīgas kosmetaloģes.
Bildīti neatradu un nobildēt arī nevaru, jo neesmu mājās :(
  • Smiltis-mīksti un efektīvi  attīra  ādu no organiskajiem un neorganiskajiem netīrumiem, novērš iekaisumu un veicina sadzīšanu. Šis ir vienīgais līdzeklis manas sejas attīrīšanai un esmu ar to apmierināta. Ja ir parādījusies kāda pinne , uzlieku mazliet smiltis uz pinnes un  dodos gulēt, no rīta pinne bus pazudusi.

Bez kā Tu nevari iztikt ?



Comments

  1. Nemaz nezināju par šo Dzintara lūpu balzamu, tā kā noteikti pievienošu vēlmju sarakstā, jo fanoju par zaļo un oranžo versiju.
    Un roku krēms jau arī kādu laiku vēlmju sarakstā man ir.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dzintars

Mazliet svētku sajūta un 7 Soļi Svaiga Gaisa

Skrubīši no Multilukss