Manā plauktiņā jauni toņi no NYX

Laba diena !
Tad ar septembra iestāšanos ! hip hip :) 

Es kā jau rudens bērns, esmu mazliet excited, jo patīk rudens laiks, lēnām tas tuvojas :)
Berlīne pamielojos pie NYX stendiem, kas bija atrodami Douglas veikalos. Tā kā Rīgas Douglas veikalos vienmēr viss ir izpirkts, iegādājos kārotās lietas Berlīnē.
Ja esi iepriekš lasījusi manu blogu, tad zināsi, ka esmu matte lūpu produktu piekritēja.
Trīs soft matte lip cream ar otiņu, viena matte lipstick un butter lipstick
SMLC20 Copenhagen Matte lip cream
Iegādājos jau otro iepakojumu, pirmais vēl nav iztukšots. Dievīgs tonis vakara make up vai super vēsam laikam ( nāk rudens :D ). Bordo plūme :D
Noturība laba, klājas labi, viegli uzklāt - viss super :)
SMLC05 Antwerp matte lip cream
Parasti matte lūpu produktus pērku košos toņos, iepriekš nebiju mēģinājusi kaut ko maigu. Šis ir pirmais mierīgais tonis no matte :) Ikdienai labs. Krēmīgs tonis, nedaudz rōzīgs.
Atvainojos par toņu dažādību bildēs. Nezinu kā, bet tā sanāca.  Īstais tonis bus pa vidu abiem variantiem
SMLC22 Morocco lip cream
Šis bija eksperimentam :D, iepriekš neesmu iegādājusies neko oranžu. Domāju būs too crazy, bet tīri neko, MAN PAT PATĪK :) Rudens krāsā, why not :)
MLS13 Angel matte lipstick
Šī ir mana pirmā matte lūpu krāsa no NYX, un esmu priecīga par to. JO!!! Superīgs matte efekts. Klājas uz lūpām kā sienas krāsu :D, tonis uzreiz ir redzams. Pietiek ar vienu kārtu. Tonis nav no košajiem, bet ir ļoti izteiksmīgs. Šī laikam būs top rudens lūpu krāsa no mana plauktiņa. Noturība tikpat laba kā lūpu krēmiņiem. Noteikti gribētu iegādāties kādu no sarkanajiem toņiem.
BLS05 Hunk butter lipstick
Arī pirmo reizi manā plauktā. Ja vēlies kaut ko līdzīgu higiēniskai lūpu krāsai, bet ar piesātinātāku tonī kā ierasts, tad šī ir īstā. Pat noturība ir samērā ilga, ja nedomā ēst un laizīt lūpas. Pēc vairākām stundām mazliet izplūst lūpu līnija, bet ja to atjauno, tad nekāda vaina :) arī tiks lietota bieži, jau nedēļu uz manām lūpām. Tonis ļoti skaists...mmm..
Šeit swatchi uz rokas (no kreisās puses, visas pēc kārtas)





Kā Tev patīk NYX lūpu produkti ? Ir kāds favorīts ?


Comments

Popular posts from this blog

Dzintars

Mazliet svētku sajūta un 7 Soļi Svaiga Gaisa

Skrubīši no Multilukss