Jauna draudzene Tangle Angel

Laba diena :) 
Drīz jau nedēļas nogale....
Šodien par manu jauno draudzeni, kuru man uzdāvināja manā vārda dienā :)
Viņa ir rozā krāsā un super draudzīga ;D
Salīdzinājumā ar veco Tangle Teezer, šī ir vairākas reizes ērtāka. Ar veco modeli bija daudz grūtāk, bieži ķemme izkrita no rokām, jo nebija īpaši ērti ķemmēt, bet savu ķemmēšanas funkciju pildīja :) Vecā ķēmme tagad pieder manam kaķim :D un viņam viņa ļoti patīk, tā kā mēs abi ar kaķi tagad esam ieguvēji :D
Uz iepakojuma ir rakstīti visādi labumi, kurus sola ražotājs.
Man īpaši tas neinteresē, man galvenais, lai ķemme pilda savu funkciju - ķemme matus :D
Esmu mazliet pamainījusi savu matu kopšanas paradumus, jaunā ķemme pat ļoti tajā visā iederas, par to ir liels prieks.
Ķemmēšana ir ļoti ērta dēļ roktura, mati viegli ķemmējas. Ja kāds vēl nezin, tad esmu čirkaina :D, tad bieži matus nevaru ķemmēt, tad izskatīšos kā pūdelis. Matus ķemmēju tikko pēc mazgāšanas, lai vienmērīgāk ieklātu matu krēmu - lokainiem matiem. Ziemā ir grūtāk tikt galā ar čirkām.

Kopumā esmu ļoti priecīga par savu jauno rozā draudzeni ;)

Vai nav skaista ? 




Comments

Popular posts from this blog

Dzintars

Mazliet svētku sajūta un 7 Soļi Svaiga Gaisa

Iekodos Šopingā :)