Brauciens ar kuği uz Stokholmu.

Labrīt,
18. novembrī!

Ahh, esmu paspējusi veselu nedēļu noslimot, mājās nogulēju tikai divas dienas. Pārējās dienās bija darbs. Slimojot pa majām gribēju atpūsties, tapēc  raksts ar kavēšanos.

Kā man veicās pirmajā ceļojumā ar kuği?
Tad nu tā..
Kā jau saprotiet, Zviedrijas vēji mani sapūta :D

Sākšu ar to, ka otreiz es šo ceļu neveiktu :D
1. Kuğis bija pilns ar kaut kādiem strādnieku tipa vīriešiem, bez zobiem, sadzērušies jau no paša sākuma.
2. Ar 6 stundām Stokholmā nepietiek, lai apskatītu kaut daļu. Ceļā tiek pavadīts pārāk ilgs laiks, lai tikai uz 6 stundām izlaistu pastaigā uz pilsētu, uz kuru vēl jāiet 40 min (protams, var izmanot sabiedrisko).
Protams, pilsēta ir skaista un kopta. Biju sajusmā par masīvajām un nedaudz drūmajām ēkām, skaisti saglabājušās.
Mums nepaveicās ar laika apstākļiem, kad mūs izlaida Stokholmā lija.
Tā arī apaukstējos... :P
Stokholmas centrā paspējām redzet shoppinga ielu un paēst itāļu restorāniņā. Tas gan bija viens jauks un maziņš restorāns. Bija ļoti garšīgi un labas cenas.
Pasta pildīta ar biezpienu, sieru, spinātiem un asā mērcīte.
Par šo porciju samaksāju 9€ ( bildē jau pusēsta :D ). 9€ ietilpa pasta + dzēriens pēc izvēles un dažāda veida salātiņi ( kuri bija sagatavoti uz galda un visi varēja krāmet cik uziet ).
Protams, neizpalika shoppings saldumu veikalā. Sapirkos daudz lakricas konfektes un šokolādes ar lakricu. .ņamm 
Vakaros uz kuğa bija izklaidējoša programma, kura man nepatika un likās briesmīga. Bet pī pauzē grupa muzicēja fantastiski, neatceros nosukumu.

Kopumā nebija tik traki :D Tagad zinu, ka Jūras slimība man nav ! Jo abas naktis mūs traki šūpoja, it kā bija solīta vētra. Šķiet, ka daļiņu izbaudijām.

Paldies !
Kāda Tev ir bijusi pieredze ?



Comments

  1. Esmu divas reizes bijusi Stokholmā un man ļoti patika! Daļēji piekrītu, ka ar sešām stundām nepietiek.. (Pēdējo reizi kad braucu, tās gan bija 8 ja nemaldos) bet(!) netālu no ostas taču ir Tallink viesnīca, kurā var palikt līdz nākošajam reisam atpakaļ uz Latviju! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dzintars

Mazliet svētku sajūta un 7 Soļi Svaiga Gaisa

Skrubīši no Multilukss