Par Iekodies Modē un Iepazīšanās ar Daci :)


LABRĪT!

Laikam, sapriecājos par agru... pēdējo divu dienu laikā, likās ka pavasaris jau klāt. Bet nekā.
Nu neko darīt :) 
Jātaisa pavasaris pašai. Nav tā, ka esmu ziemas nīdeāja!! Vienkārši, ja nav īstas ziemas, tad man viņu nevajag. :D

tad nu tā..

Iekodies Modē būs/ir blogs par un ap modi, stilu un ēdienu. Centīsimes radīt kaut ko jaunu un interesantu gan sev, gan lasītājiem. Es ar Lauru esam sasietas darbos, bet brīvajā laikā, centīsimes satikties un rakstīt jaunus rakstus. 
Seko mums un palīdzi ar labojumiem un idejām :) 
Uzklausīsim visus!
Raksti uz iekodiesmode@gmail.com
Būsim priecīgas par katru vēstuli


Mani sauc Dace un es esmu viena no Iekodies Modē bloga autorēm. Ceru, ka sadraudzēsimies :)
Par sevi uzrakstīt ir grūti..

Pirmais kas nāk prātā par mani:
  • 175 cm gara
  • Čirkaina
  • Brunete, matus nekrāsoju jau divus ar pusi gadus. Agrāk biju gan melna, gan sarkana... 
  • Neprecējusies :D
  • Rīdziniece
  • Zvēriņu mīļotāja
  • Veģetāriete
  • Neēdu arī zivis
  • Šopaholiķe, atzīstos!!
  • "Apģērbu modelētāja", tā rakstīts skolas diplomā :D
  • Ar iesācēja zināšanām - vizāžiste
  • Patīk krāsaini nadziņi
  • Pasteļtoņu fans
Humoriņam:


*** Bildes no Weheartit.com
Blogā es būšu tā, kura vairāk domās par apģērbu, raktīs par skaistuma lietiņām. 

Ar laiku iepazīsimes vairāk. Šodien, tas arī viss.

Lai Tev burvīga diena  !





Comments

  1. Brunete un neprecējusies - high five! :) Veiksmi, veiksmi un daudz iedvesmas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brigita, paldies ! :)
      Nu re, vismaz neesmu viena :D
      Tev ari veiksmi, iedvesma Tev jau ir :) skaists blogs Tev :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dzintars

Mazliet svētku sajūta un 7 Soļi Svaiga Gaisa

Skrubīši no Multilukss